KANON KVÄLL

Hejdu!

fan vad galet jäkla fort veckorna går, sommaren är liksom typ bara borta.. eller nää! än ska de hända grejer. och de finns faktiskt en massa saker som jag ville skulle hända men som inte gjort de ännu... så än finns de allt hopp! idag då, hmm sov ganska länge, inget ovanligt! så var de tänkt att jag skulle sola också, men neeee jag orkade inte, haha. runt 6 kom jenna & helen hit och de blev vidare till pizzeria katrin där vi åt tillsammans med malin och linnea. ett riktigt trevligt gäng tjejor! myssspåde. nu - klockan är runt 00.00 och jag är hemma. haha, ja vi hade en kul kväll! nu snart ska jag sova, imorgon drar jag till ö:n med pappsen och åter hemma på fredag + att helgen ser ut att bli kanon också. puss





de va fan inte du.

Kommentarer
Postat av: linnea

vi åt inte på pizzerian anna vi åt på katrinedalskrogen så ändra och nån helen va väll inte med? ;P

2009-08-06 @ 15:04:08
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: anna

nä. jag orkar inte

2009-08-07 @ 15:22:20
Postat av: jenny

du är knas.

2009-08-11 @ 10:46:37
URL: http://jannilarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0