LITE TJAT

Hallå.

lite dålig uppdatering här? ja. hänt en massa saker så bloggen har kommit lite i kläm, men ska försöka skriva av mig lite nu och komma med några bra anledningar! jaja, sommaren och lovet är helt förbi.. som bortblåst. jag kommer ihåg i ett tidigare inlägg i maj nån gång så skrev jag vad jag längtade efter och hur min sommar skulle bli. typ.. att jag ville till grekland, grebbestad o alltdedär, så tänkte göra en lite sammanfattning av allt de nån dag, hihi. så har skolan dragit igång också, sam sam på bredgårn sp1b heter nu min klass i 3 år. börjar komma in i både klassen och skolan rätt så bra, lite ångst över allt plugg bara. så har de hänt en massa grejor där emellan, men de orkar jag inte gå in på nu :) igår vart de ut och äta med mammsen & sen bio, sommaren med göran haha den va lite skojsig. imorgon ska jag hämta ut min nya mobilbebis och senare leka med emelie. jo! en sak till, har även för första gången i mitt liv legat på sjukhus också :(  i helgen, dum mage är vad jag har de. menmen, snart är de helg! känns som de är fullspäckat.. kristinehamn, party, eskilstuna, helle&jenna och en massa roligheter. oj, nu orkar jag inte skriva mer och de blev väldigt mycket såg jag, vem orkar liksom läsa allt detta?  haha puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0