2 DECEMBER

Och de är verkligen galet kalt ute! Fy. Tog mig en promenix med eve förrut och de slutade med att vi gick runt i affärer istället.. skönt med tanke på hur kalt de var ute. Idag hade jag idrottsprov vilket gick ganska bra tyckte jag. Även kikat lite på matten som inte gick lika bra.. jag är verkligen dålig på matte. Avslutade kvällen med en lång & skön dusch, de behövdes vill jag lova! Imorgon äre torsdag vilket innebär en lång dag, ska ta mig en sväng på stan också. får se om jag får med mig mirrepirre också de vorde ju ett +. En tröja och ett par lacktights står på inköpslistan, tänkte bränna de sista hundralapparna av studiebidraget. har verkligen hur många tights som helst men lyckats missa ett par lacktights, så får bli ett par tror jag. Nu ska jag äta lite.. verkligen hur hungrig som helst!!!!!!!  Puss&kramis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0