EN VECKA TILL TACK

Söndagar är fasiken de värsta jag vet! Men förra söndagen var förstås inte de, kanske för att det väntades en veckas lov? Nej, en vecka till och jag är nöjd! På tal om söndagar så vart de här en riktigt bra faktigst :) Örebro med mamma, lite påfyllning i garderoben och de är inga fel de inte. Kvällen ser lugn ut för min del, favoriterna Mia och klara, Beck - advokaten, dusch & slå en kvällspling till Linnea hade jag tänkt mig. Så ska man se till att inte komma i säng för sent heller, inte klockan 2,3 sådär. Aja, känns inte som jag har så mycket mer att säga, har inte riktigt kommit in i hur en riktig bloggare bloggar än men de kommer ja lovar! ;) haha. puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0