HELG

Hej på er!  Känns som min blogg har vart död ett litet tag nu, tiden att sätta sig vid datan och börja har liksom inte funnits där, och för att inte prata om alla läxor o prov hit&dit.. tar knäcken på mig. Men konstigt nog har denna vecka gått galet fort, tog en ledig dag i onsdags och vilade upp mig från en massa trötthet och förkylningar. Annars har tiden bara sprungit iväg. Dagen idag började med ett biologi prov, tror faktigst att de gick rätt så bra & avslutades med teknik som absolut är det segaste jag vet.. om man bortser från träslöjd. Lite släkt från göteborg hade även kommit hit till karlskoga, så passade på att umgås med dom lite smått sådär :) trevligt trevligt. klockan rullar iväg och är redan 10 och jag är verkligen astrött. Imorgon är de lördag och på kvällen blir de antingen fest eller lugn hemma kväll, så får jag ju inte glömma bort matteläxan och tyskan som verkligen är ett måste denna helg. Ne, nu ska jag ta mig en sista titt på den fyrkantliga grejen där nere i rummet och sen väntar sängen. GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0