NYBÖRJARE

Är vad jag är,  i alla fall när de gäller att blogga. Visst har jag läst lite olika bloggar hit & dit men tanken att starta egen har nog aldrig riktigt funnits där, men min kära vän Linnea fick mig på andra tankar! Och helt plötsligt vart de en alldeles egen blogg som jag nu ska försöka göra till min. Får tacka för de lilla söta inlägget och den ursnygga designen hon har lyckats fixa, vart väldigt nöjd:) tack gullet. Håll i er för nu kommer de! Ja, vart ska man börja.... dagen började redan vid 9 tiden och de är absolut inte likt mig kan jag säga. Fortsatte sedan med lite små saker. Dusch, städ & lite grejer. Vid 6 tiden kom familjen Wedin på middag och plötsligt vart hela huset fullt av småungar och hela fadderrullan, men hyffsat trevligt vart de ialla fall :) Klockan närmar sig halv 2 och sängen väntar.  Först ska jag bara få linnea och lägga på luren, puss och godnatt


Kommentarer
Postat av: linnea

bra där anna, äntligen har du kommit igång! :) inte jag som tjatar i telefon ju ;P puss natti

2009-02-22 @ 01:37:44
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0