EMPTY ROOOOM

heeeeeeeej....

idag har jag vart med the familyyyy in till örebro, nya sängar stod på listan.. men dock ingen till mig. hittade mig lite fint på marieberg i alla fall och nytt rum har man fått sig också.. mamma o pappa fick för sig att byta rum och ja.. så blev de. tillbaka till mitt ganska stora tomma barndomsrum igen:) det enda som finns är typ en säng?  liiiite tomt änsålänge. imorgon ska jag fixa i rummet och pappa ska eller måste fixa så datan hamnar i mitt rum! ett rum utan dator? njaaaa de vette katten asså.  nu ska jag pallra mig iväg till mitt rum.. lite ensamt kanske, men ja klarar mig :)  imorgon är de en ny dag!    kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0