MYSSSDAG

Hallåhålla!

ganska fullrulle denna dag måste jag säga, gick upp i hyffsad tid och myste med linnea utanför coop. lite sällskap när man säljer jordgubbar är aldrig något fel de inte, så de fick hon allt av annapanna. runt 7 knallade vi hem hela vägen från coop, låångt. när jag kom hem va jag utsvulten och efter nån timme var jag glad igen, så då kom bebisrumpan till mig. vi kollade beck, åt och allt de där som bara vi kan, ibland är hon riktigt riktigt konstig men goooosig ändå!<3  och jag vill till örebro och handla känner jag också, men eftersom jag är fattig som en kyrkråtta ser de svart ut, ska försöka tigga till mig lite pengar och åka in på onsdag. aja mina vänner, nu ska jag sova. pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0