NATTBAD

Halloj!

kom nyss hem från ett jäkligt härligt nattbad i mökeln med min kära lilla kompis linnea, haha. två deppiga galna kvinnor slänger sig rätt ut på bryggan och hoppar i ! sååå ska de låta!  haha aja, vart hemma i 4 dagar redan och har inte hänt så jäkligt mycket, åskat o regnet i mängder har de gjort så en hel del hemma har de blivit ialla fall. fick även brev att jag kom in på sam sam på bredgårn, lite kul sådär :)  imorgon blir de förmodligen örebro och på torsdag grebbestad! jag, linnea och mallan tar oss en sväng, hoppas på de! skulle ju behövas nu om man säger så.... nu blir de sängen o rensa tankarna puss på er!







grekland var riktigt mysigt, mer bilder kommer när jag orkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0