SLUTA KLAGA ANNA!

Regnet bara öser ner och mitt tangentbort har blivit jävligt segt kgjlaterkntr det dampar också + att man måste trycka jävligt hårt. ligger nerbädad i sängen med datan mitt framför trynet mysspyss har de vart heela dagen lång! the city och sånt. förövrigt går allt lite upp & ner just nu.. jäkligt mycket som fattas känner jag.  skulle vilja bli brun, skulle vilja ha en massa nya kläder, möbler en massa helt enkelt, skulle vilja festa loss just exakt nu, skulle vilja hitta den snyggaste jävla hulkmannen i världen med bil och en blick som får en att falla genom jorden.. vart fan är han?  snart ska jag äta & sen träffa min saknade josefine, hon får mig alltid på bättre humör! vi ska sola, till donkan, prata massa skit, skratta och allt dedär som bara vi kan.   nu ska jag rycka upp mig, ja de tycker jag (y)   pusssss

Kommentarer
Postat av: joooooooosefine !

vi kanske kan duscha alltså ute eftersom de regnar :D och sen köper vi choklad så om vi inte blir bruna efter solariumet så kan vi smälta den och smörja in oss :D

hihi gullig du är! saknar dig och de är alltid lika bäst att få vara med dig anna <3

2009-07-23 @ 17:55:30
Postat av: annnnnnnaaaaaa

2009-07-23 @ 17:58:37
URL: http://aannaholmberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha du de gör vi! <3

2009-07-23 @ 17:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0