INGEN RUBRIK

hallåhallå!

sitter här och kollar nellly.com, riktigt sugen på en klänning/linne därifrån faktiskt, ibland får man unna sig tycker jag. aa i alla fall! vaknade i ganska så okej tid imorse, halv 11 redan duktiiiiigt:)  senare vart de en sväng bort till linnea som säljer jordgubbar utanför coop , men jag gillar att fortfarande säga prix!  varmt som sjutton ute va de också & de är ju inga fel de inte. mamma grejar med maten där nere, grillas ska de göra. och ikväll ska jag umgås med linneisen, mysss påt. imorgon är de redan torsdag gud så fort dagarna går, vi får se vad de bjuds på mina vänner. nu ska jag vara snäll och hjälpa mamma lite tror. kramkramkramkram & en puss!


killar är som lägenheter, har dom öppen spis så har dom inte balkong. har dom balkong så har dom inte öppen spis.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0