SKÖNA DAGAR

Halloj på er!

känns som dagarna, veckorna bara rinner iväg de är redan den 15 juli. och snart är de putte i parken, något jag ser fram emot vill jag lova!  idag vart de en sväng till stugan, vilket va myssss känner mig 10 kg lättare efter en dag där. haha vettefan varför asså, slappnar av kanske. riktigt härligt i alle fall. igår träffade jag emelie, godsaker och mat = oss :) får se vad morgondagen har att bjuda på, kanske joinar mor och syster till stranden, mölle eller nåt tror jag de skulle bli, vi får se skulle va härligt med lite färg på kroppen just nu ju. jajajajaja, nu sitter jag här och lyssnar lite musik och funderar på att sova.. eller visst ja, en titt på nelly.com först! kan tipsa er om att dom faktiskt kan ha en hel del fina kläder där och inte alls krångel med beställning & sånt, så ta er en titt ni också!  puss och godnatt

får ju inte glömma!  emmy fyller 16 barre! grattis kvinna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0