JHERKTGBHJH

Halloj!

uppe med tuppen imorse, 11 redan! tidigt för att vara mej. jag och linnea tog bussen in till örebro, kom iväg ganska sent men lyckades ändå hitta oss lite gött. aldrig fel med lite nytt i garderoben inte. hemma runt 9 då de blev maaaaat och sen träffade jag emmy, de slutade med att vi hamnade i en bil med annie och två grabbar från örebro. till storstaden örebro var de tänkt att vi skulle ta oss en tripp. och där sitter jag, myskläder, nästan inget smink, trött som fan, huvudet gjorde ont och tänkte o jag tänkte. tillslut säger jag, kör hem mig jag skippar örebro! och så blev de.. lite små tråkig tjej kanske men asch vafan ibland måste man få vara de. nu snart blir de att sova och vad jag har hört så ska de bli sol imorgon, och då vet jag vad jag ska göra.. soooooooola! de får bli min dag de, och just ja! på kvällen ska ja träffa denisse med tror jag:)  pussspåer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0