PUSSPÅRÄ

Hallooooooj!

kör la ett inlägg innan sängen får ta emot mig. kan börja att säga att just nu vet jag inte vad jag vill faktiskt.. vill utomlands, grebbestad? vill ha soooool + att jag har klippt av mig håret, klippte mig för nån vecka sen och kom senare på att jag vill ha kortare. antingen har jag långt eller kort.. allt eller inget liksom! haha knassssboll jag är. idag har jag vart på kalas och vad har jag mer gjort? gud alltså har ingen koll alls längre ju. imorgon ska jag träffa denisse och senare på kvällen natta hos emelie kanske och få se hennes nya goshund! kan bli gosigt de:)  har även hämtat ut mobilen från den fjärde lagningen, när jag startar den o kollar runt så får jag syn på en massa gamla sms.. eller gamla o gamla, nån månad snart. haha alltså jag skrattar nästan när jag läser allt som stod. när jag väl fick dom pirrade de som fan i hela magen och nu är de liksom.. aa som bortblåst. hmmm galet hur bra nåt kan vara så bra och senare helt upp & ner. nu känner jag för att sova, så jag ska gört! puss.


allt va perfekt, jag vettekatten vad de är som har hänt alltså.
jag förstår mig inte på dig längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0