GE MIG SOL

Halloj !

äntligen är de fredag och skolan är snart slut, vilket känns underbart!  grejade klart med min teknikgrej på tekniken och lämnade in en massa skolböcker.. nu känns de verkligen att de är slutet asså. både jäkligt kul men också lite sorligt, kommer fasiken sakna både lärare och elever, kanske korridorerna lite också. haha! sitter här och väntar på att pappsen ska komma hem med pizza och hur kvällen slutar är ännu inte klart!  PUSS 

 

så vill jag passa på att säga att de är kul att de börjar titta in fler & fler besökare! jag gilllarttt o hoppas ni gört, tack!


Kommentarer
Postat av: emmy

du får länka på din msn :D

2009-06-06 @ 15:58:23
Postat av: anna

ja gört mama

2009-06-06 @ 17:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0