GOSBOLL

min blogg börjar bli tråkig - jag vet.  som jag sagt tidigare har jag en mängd bilder som ska läggas upp. och jag lovart! igår va de midsommar som vart riktigt bra faktigst, först firande med grannarna + familjen & en liten linnea hakade. massa mat och mysigt och sen blev de fest med massa glada människor, riktigt kul!   har även haft några gosiga dagar med oskar massor av pussar och kramar på den mannen<3  lite sjuk är jag också, kul :( men hoppas på att få sällskap ikväll av gosbollen.  och på onsdag tar jag mitt pick & pack och drar till grekland . gööööööött.   blir kanske en liten paus i bloggandet nu , eller nja bara för de blir de säkert inte de. puss ialle fall.

Kommentarer
Postat av: linnae

det går att uppdatera på grekland med you know! inga bort förklaringar ;)

2009-06-24 @ 00:59:25
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0