GREKLAND

tjaaaaa.

hoppas ni har de lika gott som jag har de har i grekland, 30-35 grader, massa mat och gottigt, roligt sallskap, finaste havet och massa grejor :) jag gillart helt enkelt. men ska inte skryta allt for mycket, for helt underbart har de inte vart heltiden. mor min ar en riktig paddare pa att snarka.. lite jobbigt sadar, mjaaa + att jag langtar hem lite ocksa. men asch de har vart riktigt skoj ialla fall! bara de att en vecka gar galet fort, ska hem redan imorgon. aja, nu ska vi ta och beratta hur de ligger till just nu! sitter i hotellet och har nyss tagit mig en lang harlig dusch. varken linn eller jag ar iordning gjorda for kvallen och vi ska ata om en liten stund, sa de blir snart att borja greja. nu star de en maaaassa engelskmanniskor & en massa tyskar.. dom stressar mig, de borjar bli lite sma jobbigt. ska kila nu och ata mat och ikvall blir de shopping tror jag. hemma i sverige imorgon runt 8 tiden, puss pa er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0