RESFEBER

tror jag att jag har gått och fått.  aja, hursomhelst! släkten kom igår så vi grillade och myste ute i solen och imorgon drar vi iväg till grekland för undeeeeeerbart. kan bli riktigt bra de här tror jag, trots att jag är lite små nervös och saknaden av vissa personer bara kommer att växa och växa. ajaaaaa, solen steker redigt gött idag men pallar fasiken inte att lägga mig i den några timmar.. jag menar varför ska man göra de när de kommer vara sisådär 30+ grader och över i grekland för? ;) hehe. nej, nu ska jag ringa emelie och hoppas på att få träffa henne innan jag åker - för jag saknar henne vääääldigt mycket vill jag lova.  puss & kram, kanske bloggar lite i grekland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0