BRA HELG

Har inte blivit så mycket inlägg på sista tiden, dagarna går galet fort och känns som tiden inte riktigt räcker till. Helgen vart i alla fall bra, örebro i lördags och sen stressa hem och börja fixa, kvällen spenderades hemma hos Linnea där vi firade henne grattis gullet<3 Vart riktigt mysigt med alla glada människor och allt :) På söndagen tog jag mig en låång sovmorgon och sen en rask promenad till Linnea, åter hem och fick besök av vickan. På kvällen vart de ju min såkallade tv-kväll, mia&klara och Beck - den svaga länken. Måndag idag och de känns för trist....men skolan var helt okej ialla fall. Pappa hämtade upp mig runt kvart över 1 för ett besök hos optikern.  Visade sig att jag var närsynt och lite brytningsfel, men spelar varken eller om jag skaffar glasögon eller linser. Så aja. Nu ska jag ialla fall sätta mig med den där jäkla tyskan sen blir de att träffa Jenny en sväng tror jag. PUSSSSSSS


Kommentarer
Postat av: linnea

tack för helgen gumman <3

2009-03-09 @ 21:34:31
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0