SLASK = BLÖTT

Fyfasiken vad jag inte tycker om de.. snön försvinner ju lika fort som den kommer ju. Va väl några dagar sen jag blogga nu men aja, så äre. Helgen vart en lugn en med faktigst lite små plugg sådär, ibland behövs de. Gårdags kvällen spenderades med Linnea då det blev en låång härlig kvällspromenix, nästan som att gå runt i narnia med tanke på all snö, haha. Tisdag den 3/3 var en helt vanlig tisdag, varje dag är den andra lik.. så kan jag ju inte bara strunta i att inte orka bry mig om vissa personer... varför ska man bry sig för om man lika gärna kan strunta i de? Men nee, stör man sig så stör man sig. Får hoppas på att denna vecka går snabbt så de snart blir heeeelg, kanon kommer de bli :D Höjdpunkten ikväll blir andra avenyn som jag ska ta mig en titt på, så va de ju planerat att de skulle bli bio också, men nja bara att förstå. Ska sätta fart med so-arbetet nu. pusspåer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0