ett nytt försök

gud så dålig jag har blivit på att  blogga, nästan så man skämms varje gång man går in och kollar. dom få gångerna de blir alltså, men ska göra ett nytt försök! börjar lite smått såhär en tisdagskväll när allt är som stressigast och dagen har gått i ett. skulle behöva skriva klart tyskan, men den får vänta, de här är skojsigare. fyra veckor kvar! FYRA ynkla veckor kvar av högstadiet.. vet inte om jag ska skratta eller gråta, men när de väl är dags kommer jag nog göra bägge och, klassen lär man ju sakna lite ialla fall och vissa lärare faktigst, sturiiiis!:( framför allt tror jag. men kvällen den 11/6 kommer ialla fall bli super! och på tal om "super" så är de något jag ska göra då! skolavslutning är ju ändå ett måste. nu ska jag försöka ta tag i skiten och sen blir de soooova. till veckan har jag lovat mig själv att lägga upp mer roligare bilder, gära om bloggen & framför allt, blogga!   ha de gödde! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0