FÖR BRA FÖR TRAMS

Hej hopp! 

just nu känns de bara som att allt snurrar runt i hela skallen på mig, musikprov imorgon och ja vet knappt vad? svävar mellan två betyg i matten, fick reda på att de är rätt kört för mig att få vg i tyska om jag inte skriver en berättelse på sisådär 100283832 sidor?  + att jag har sänkt mig till ett g i engelskan. liksom hallå va blire? jag orkar inte detta, är för bra för sånt här jävla trams.  i helgen ska de firas att de är klart de kan du skriva upp! nu ska jg ge bokjäveln en till chans. puss

Kommentarer
Postat av: linnea

hahah du är för rolig, skriver att dina betyg sänks och sen att du ska fira det i helgen hahaha anna ;D

2009-05-20 @ 18:28:55
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0