SOLEN SKINER

men de känns fortfarande lite kallt ute, skulle ju vara bra om man kunde gå ut och lägga sig så man kanske kunde få en gnutta färg på kroppen. pengar till solning blir ju så jäklans mycket i längden, trots att jag ska göra de till veckan. aja. när kvällen vart som segast och jag nästan hade gett upp ringde min lilla tönt och räddade kvällen, och kul vart de också haha. denna dag ser ut att bjuda på solning ioch teater ska även ses med ingen mindre än malin, kan bli kanon de. ha en bra dag kramar

Kommentarer
Postat av: "din lilla tönt"

hahahah ;) kul att du följde med vännen ;D

2009-05-17 @ 12:36:37
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, jag villeeeeeee:D

2009-05-17 @ 13:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0