SÖNDAGSÅNGEST

Känner hur den sakta men säkert kommer, och nog känns de tackar bara gud för att de ungefär är 3,4 veckor kvar! ungefär 3.. de borde man väl endå klara av, när jag började 9:an kommer jag ihåg att emelie och jag hade som mål att nästan inte ha ett endå G i något ämne. och ja så blev de med de. tror tillochmed jag har listan kvar någonstans där de står vad vi ville ha för betyg - svenska: MVG engelska: VG idrott: VG so: MVG och så vidare. men jag nöjer mig faktigst med dom betygen och poängen jag får. största delen av dagen låg jag faktigst och göttade mig i solen, isglass och sol inga fel de inte. runt halv 4 drog jag iväg och mötte malin, vi var o kollade på teater, inte varje dag inte! lovisa, victoria & alla va jätte duktiga. saknar de faktgst lite, jag lovar de känns när man gått 8 år och sen slutar man plötsligt. men så är de. senare hem och äte ute och stressa iväg till beatrice där de gjordes tyska, ska nämligen redovisa för klassen imorgon. får se hur de kommer att gå. Ska hoppa in i duschen lite snabbt och sen blir de att sova, imorgon ska jag sola och mysa med emmy.  hörs imorgon kramkram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0