KOM INTE PÅ NÅN RUBRIK

Hej på er!

har icke blivit så mycket data, bloggande o allt de där dessa dagar. vart riktigt myket grejer att hålla iordning på, och mycket som spökar i huvudet också. menmen, så är de ibland! igår va de ju som sagt något av de mysigaste karlskoga här, nämligen Rising Stars. för er som inte vet vad de är kan jag säga att de är underhållning som hålls i karlskoga, musik, dans, orkester, stipendium och sånt.  drog med mig familjen och maja och stack iväg. trevligt trevligt. somnade som en stock framför tv:n direkt när jag kom hem. vet inte vad de är som gör mig så jäkla galet trött, trött är jag ialla fall. hoppas de går över när sommaren sätter fart:)  sovmorgon till 8:50 imorse, verkligen ine bortskämd här inte. började med engelska och sen rullade allt på. imorgon är de teknik prov, så jag måste plugga röven av mig, eftersom jag inte har läst ett jota. snart blir de the hills. vem vet? kanske hörs vi..... ja de tror ja! puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0