20 NOVEMBER

Hallåhallå!


Det blev en lugn fredag ikväll igen... som de faktiskt har blivit en hel del fredagar nu, skönt! men nästan helg är det jag som slår klackarna i taket och för att inte prata om nyår!!!!  då ska jag verkligen slå klackarna i taket.
Veckan har ialla fall gått galet fort och tur är väl de, prov och plugg. Känner att jag verkligen börjar bli trött på de och vill helst bli nästa års student nu på en gång tack! På tisdag är de brytdag så ska passa på att göra ett engelskprov jag missat, helgen ser ut att gå till lite pluggning också. Har precis kollat klart idol och även myst film & godis med min gullbebis.. nämligen min syster. ska kika lite kläder på internet nu och sedan sova, imorgon ska jag sova länge, bortbjudna med familjen och på kvällen kommer jossi till mig.. hon är verkligen saknad!  PussPuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0