9 NOVEMBER

Jag är verkligen trött på skolan & alla läxor/prov. skulle va skönt och spola tiden 3 år fram..

Precis pluggat till historieprovet som är på fredag, antiken! Hade täkte vara ute i god tid den här gången nämligen. men vi får helt enkelt se hur de går, ska försöka få in alla gudarnas namn och alla år att börja med innan jag kan satsa allt för stort. tog även en titt på fotbollsgalan och kan ju inget annat än att hålla med om att zlatan faktiskt gör hela grejen. aja.. imorgon är de tisdag vilken innebär andra avenyn på kvällen något jag ser fram emot! haha. vilket händelserikt liv jag lever. Näääää nu ser mig säng mycket lockande ut.. godnatt. 

p.s familjen har börjat prata om semester till egypten på sportlovet.. skulle inte sitta helt fel d.s

 


Kommentarer
Postat av: linnea

hahah sen när blev du intresserad av fotboll anna? ;S ta med mig till egypten!

2009-11-13 @ 22:46:11
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: anna

jadu, jag har allt mina sidor:) skulle vara ganska underbart faktiskt!

2009-11-13 @ 23:04:27
URL: http://aannaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0