FESTIVAL

Kan vara tröttare än tröttast..

Dagen i korta drag: upp tidigt, engelskredovisning av en bok jag inte läst, massa lektioner, pannkaka, naturkunskap.. där jag nästan höll på att somna. skönt. hemgång runt 4 tiden och hamnade pladask i soffan med yoghurt, en filt och filmen festival. gaaaanska gammal och sådär men kan bara inte få nog av den, haha. såg den första gången för några år sedan och är nu tillbaka. nästa år ska jag också åka på festival! skulle ju inte vara helt fel att hitta lite love där heller.. kanske lyckas raffa åt mig en rockstjärna jag med, vem vet! precis varit och lämnat ellen på skolan, som ska övernatta där. " anna, vi ska få godis och chips och gå ut och gå i mörka skogen & vara vakna till klockan 10! "  sötttttt. Har precis avslutat mitt samtal med emmy så nu ska jag kika mammas pojkar och prata lite med pappa min. Ska försöka sätta mig med engelskan en stund också var de tänkt.. och framförallt komma i säng i tid! något jag är riktigt dålig på. Såg även fram emot en super lyckad helg som vi tjejer planerade.. men icke sa nicke. Vi får se om de blir utgång med dom ialla fall eller om jag bara ska ta de lugnt. Nu ska jag kila ner och slå på tv:n.  puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0