FREDAGSMYS

Äntligen. kom i säng redan runt halv 10 igår så känner mig ganska så pigg måste jag säga. fredagen gick faktiskt rätt så fort med de vanliga lektionerna. kvällen ser ut att bli lugn, tänkte kika film med mammasen och äta lite gott. förövrigt känner jag bara för att dra täcket över huvudet och stanna kvar där tills måndagmorgon. fick hem skolkatalogen idag också.. alltid lika underhållande! Nu tänkte jag faktiskt sätta mig ner med lite plugg, engelsk & historieprov nästa veckan.. lite matte skulle inte heller skada. kanske skriver några rader sen eller imörra. Pussss.


Kommentarer
Postat av: linnea

jag fick inte min katalog, va ju inte med när dom tog kortet så har inte fått nån lapp o fylla i så hoppas jag kan få den iaf :/ kommer till dig imorrn o kikar lite i den ;)

2009-11-13 @ 22:49:38
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: anna

lite kan du väl få kika om du vill ;)

2009-11-13 @ 23:06:23
URL: http://aannaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0