GLAD PÅSK

inte länge sen det var sportlov, hoppas de går minst lika fort till sommarlovet!

slutade skolan och gick på påsklov i torsdags, kvällen bjöd mig och tjejorna på utgång. riktig lyckad kväll! dock va inte allt lika kul.. menmen, de tar vi igen. igår var de påsk-lunch hos släkten i kristinehamn och på kvällen hade vi myskväll och firade becca hemma hos henne där de bjöds på en massa gott. idag äre söndag och jag sitter här med gardinerna nerdragna trots att solen bara lyser & lyser. söndagar brukar vara mina sega och tråkiga dagar då jag städar, pluggar o sånt. men nu är de ju en veckas lov som väntar, så kanske ska man göra något annat av dagen. tänkte ialla fall börja med att hoppa in i duschen och hjälpa mamma med maten. hur kvällen blir är ännu inte något ja vet.. kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0