UNDERBART VÄDER

kan inget annat än att säga att idag har vädret vart riktigt mysigt!

sista dagen av helgen, sista dagen av lovet.. känns lite små trist sådär. så är det ju inget mer lov som väntar nu än sommarlovet, låt det gå gort! längtar så jag vet inte vad. kom upp runt halv 12 imorse och tänkte lyxa te det lite med att koka ett ägg.. ett hårdkokt. slutade med att de blev så löst att det sprack. hur kunde jag lyckas få ett VG i hemkunskap? haha. har även hunnit med en del plugg, tyska & matte. skönt att få lite gjort. tog även en kvällspromenix med linnea nere vid sjön och så. har precis duschat och tänt lite ljus här och där i mitt rum, myser te rä lite såhär på kvällskvisten. och visst kan jag inte förneka att i såna här stunder skulle de allt vare bra mysigt med sällskap.. jaja nu tänkte jag kolla upp ytterligare lite mer sommarjobb för att sedan bege mig mot sängen. pusskram.

Kommentarer
Postat av: leppe

härlig dag min vän. Nu ska du pluga tyska och sedan äta lite glass! Vi ses till veckan ha det bra, kram och puss :) HeHe

2010-04-12 @ 15:57:00
Postat av: Anonym

gör så! klart vi gör ;) puss hä-hä

2010-04-12 @ 21:51:31
URL: http://aannaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0