VISSTE NI..

att jag vill - ha sol och värme
att jag har – en massa prov
att min senaste kyss – var spontan men mysig
att jag lyssnar mycket på - musik
att jag funderar på - vad livet egentligen innebär
att jag pratar – för fort
att jag inte gillar – matte
att min första riktiga kyss – var snuskig
att jag avskyr när folk snackar – lögner
att kärlek är –  sötttt
att jag gillar – mina vänner
att jag alltid kommer att – vara lite efter
att jag är förälskad i – datorn
att sist jag grät var – någon vecka sedan
att min mobiltelefon är – en dålig vana som jag blivit beroende av
att när jag vaknar på morgonen – somnar jag om
att innan jag går och lägger mig – sätter jag på alarmet
att idag har jag – gått i skolan.. så mycket jag hunnit med
att jag just nu tänker på – att ja ska slå en pling till eveline
att i kväll ska jag – mysa
att i morgon kommer jag – sova länge och få en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0