WOW VILKEN BLOGGARE

Får ursäkta men ibland finns inte riktigt tiden till !

har dock inte så mycket händelserikt att dela med mig av heller för den delen.. veckan har rullat på och imorgon är det redan torsdag. ruskigt fort går de nu, de märks. igår tog jag och mamma en spontan tur in till örebro, hittade lite nytt till garderoben och avslutade kvällen med mat på ikea, älskar ikeas mat! idag har jag och pappa vart på utvecklingsamtal och så har jag försökt få in 240 glosor i min trånga lilla skalle, inte så lätt de inte..  hade även engelska nationella idag, helt okej! nu ska jag hoppa in i duschen, slå ett litet samtal och sedan ta natten.

du är en av de viktigaste
personerna i mitt liv
vill inget annat än att du
ska må bra. love you.. kram/ din äkta "J Ä !"


Kommentarer
Postat av: j ä

tack jä du är bäst<3

2010-04-29 @ 22:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0