A DROP IN THE OCEAN

a change in the weather i was praying that you and me might end up together, its like wishing for rain as i stand in the desert but im holding you closer than most, cause you are my heaven

klockan närmar sig läggdags. har precis kommit ut från en lång dusch och ska platta håret innan jag besöker sängen, jaa jag plattar håret endast för att de ska underlätta imorgonbitti haha. helgen har vart bra och fort har den gått också! fredagen bjöd på festligheter och lördagen bjöd på mys med goa vänner. idag har jag tagit 2 motionsrunder.. inte illa pinkat va? så tror ja kommer sova gott nu, imorgon börjar jag runt 8 med den första riktiga globalkunskapslektionen och jag längtar faktiskt på nåt konstigt sätt haha. men nu är de färdig tjatat här, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0