FÖRSTA SKOLDAGEN!

Är avklarad, skönt! ganska lugn dag men slutade dock vid 4.. aja bara att vänja mig antar jag. känns ganska skönt att få komma igång och få ordning på rutinerna, dom har varit försvunna under sommarlovet har ja känt haha. så lite små skönt att få dom tillbaka faktiskt. så en grej till som absolut gjorde min dag idag! jag fick reda på att jag blev godkäääänd i matte ! det ämnet kan vara något av de krångligaste jag vet så känns jäkligt bra må jag säga! bara b-kursen kvar nu då.. jaaaa. imorgon är de fredag, vilket ja älskar.. börjar dagen vid 8 och avslutas runt 3 vad resten av dagen och kvällen bjuder på får vi se. nu ska ja sova med ett leende på läpparna faktiskt, godnatt alla fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0