LÖRDAGSKVÄLLEN

Igår va de fredag den 13:de.. men ja klarade mig som tur var! kvällen spenderades på en balkong med en godispåse och en linnea. hittills har även denna dag vart riktigt bra, mamma och jag har lunchat på stan och kikat runt så kom hem för en liten stund sen och känner mig trött trött trött.. men ska se till att piggna till lite nu för ikväll är de kalas för helle! ska slänga ner huvudet i durren nu och kika om de finns något som kan slänga på sig, känner att de kan ta sin lilla tid.. sen ska jag möta upp eveline! ha en mysig fredag PUSSKRAM


                   

nu syns säkert inte schemat sådär jätte jätte bra men man kan ialla fall se att de ser ganska så bra ut. har haft ångest inför skolstarten men när jag såg detta vände de faktiskt.. tisdagen ser ju bra go ut den med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0