ÖNÖDIGT INLÄGG

Idag har de varit en riktig segdag.. åkte in till den lilla staden kristinehamn runt 1 tiden för att hälsa på f&f där de bjöds på god mat och allt de där. kom hem på kvällskvisten och då har jag .. jag har ätit kvällsmat, tittat på pip larssons, retat lillasyster och målat en stege. en sån äventyrlig dag har jag haft! va tänkt att jag skullr hoppa in i duschen nu men, neee ja gör de imorgonbitti för då ska ja ut o gå. Det är tänkt att ja ska börja mitt nyttiga nya liv imorgon, så ut och gå, måla klart stegen och luncha med becca & eveline ska ja börja dagen med. (fick en känsla av att jag lät som en riktig storstadstjej där)  nää ut och äte på som hemma ska de va! nu ska jag fortsätta att inreda mitt drömhus på sims, haha! va blireeee. puss ialla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0