SÖNDAG

sitter här helt varm, trött och utmattad.. har nämligen lagat mat och efterätt och grejer till hela familjen! men de gick bra de gjorde de allt. är de nu meningen att man ska skriva lite om helgen med tro? fredagen blev så lugn den kunde bli.. efter god mat och godis somnade jag som en stock på soffan och sov därmed för natten. den super efterlängtade lördagen blev dock inte som planerad.. orkar inte skriva hela våran berättelse men kan säga som så att vi shoppade loss på ungefär en halv timme, fick trots allt med mig en hel del hem som jag så fint tog kort på och nu är de borta av någon konstig anledningen.. och för lat för att ta fram de. annars va dagen riktigt mysig faktiskt! nu ska jag hoppa in i duschen , klockan 9 börjar en film jag ska se. imorgon är de skola igen och eftermiddagen ska spenderas på ikea med världens bästa mam. PUSS



Ron pope , iband gör han mina dagar faktiskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0