SPANSKA = ?

uno dos tres cuatro cinco seis siete ocho nueve diez ?! hur svårt kan de vara att få in 1 till 10 på spanska? de är nog jag som är tröglärd idag..

precis kommit hem från en lång powerwalk och tog nyss en lika lång dusch, kan inget annat än att känna mig stolt haha. idag började min allra första spanskalektion och de va inte som jag hade tänkt mig alls.. menmen de ska nog kirras hem ialla fall.

börjat bli som en vana detta att jag går och lägger mig runt 10-tiden så ska snart stänga av här, möta sängen och titta igenom spanskan en snabbis! nu känner jag även att jag vill ha lördag för då ska jag, lisa och emelie bränna pengar i örebro. guuuud va ja känner att de behövs, har även bokat tid för färgning av ögonbryn och fransar.. jag måste börja spara.. pussnatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0