16 FEBRUARI

Sitter här och kikar på en massa kläder, åker ju nämligen till stockholm om en vecka med brudarna! så shoppingsugen så ni förstår inte + att de ska bli jätte kul verkligen:) imorgon har jag geografiprov och kan verkligen inte ett skit.. känns som jag har gett upp skolan såhär innan sportlovet. ingen ork för någonting eller speciellt motiverad till att plugga. hur ska detta sluta? får helt enkelt göra så gott jag kan och hoppas på det bästa. Nu vill jag ha: en massa kläder, en fet blånbok, en galen rolig kväll när vi firar maja, ett lov. och det bästa av allt är att jag vet att de flesta önskingar kommer gå i uppfyllelse! underbart. nu ska jag sova för att invänta ett idrottspass runt 8, väck mig inte. kram&natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0