BRA DAG

Sitter här och lyssnar på lite musik och bara njuter av ledigheten! gick upp runt halv 11 imorse för att ta en rask promenad ute i vinterkylan, jag och hörlurarna gick runt en bra stund ner vid sjön och lite här o där. ganska så mysigt faktiskt! runt 2 tiden tog jag och josefine en sväng i karlskogas lilla stad och kikade runt. synd bara att man bränt alla pengarna och tycker man hittar en massa fint.. fick med mig ett svart naglack ialla fall. vid 5 hakade jag familjen och tog en tripp till kristinehamn där vi hälsade på farmor o farfar. åå älska farmor och hennes mat! fick även lite geografiplugg gjort. Imorgon är de fredag och känns som jag har fullt upp, jag och joss ska ta en lång morgonpromenad runt 11 för att senare åka ner till stan med mamma, och kvällen kanske spenderas med eveline och jenny. skulle även behöva få in en solning med linnea.. hmm vi får se hur dagen blir. joo, visst ja! pluggning.. verkligen ett måste! men nu ska jag avsluta lite och sova, godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0