MYSIGT

Lång varm härlig dusch, hårinpackning, insmörjd i världens godaste bodylotion,nymålade tånaglar + att mina ben är mjuka som en bebisrumpa. Får en känsla av att jag kan känna mig väldigt ren! haha. En lugn fredagskväll med familjen och mig själv blev det ikväll och avslutades med min såkallade duschkväll. Bra avslut på veckan. ska alldeles strax sova för att gå upp 09.00 imorgon.. fyyy. Jag, johanna, bella och abbie ska nämligen spela in vårat arbete som vi håller på med i historian. hoppas på att det blir lyckat så de var värt att förstöra denna lördagsmorgon. haha, men de tror jag:) senare på kvällen styrs de PARTY med mina fina! har på känn att de kommer bli en kanonkväll/natt. men nu måste jag sova, Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0