12 JANUARI

Precis kikat klart på paradise, alltid lika spännande och underhållande som vanligt. haha sjukt!
första skoldagen gick bra med lagom långa lektioner och ett stort + var ju att tyskan va inställd.
de gjorde absolut min dag, så hemma runt 1 tiden.. inget mer en riktigt riktigt skönt!
imorgon är det onsdag, vilket innebär att helgen inte är alltför långt bort, det ska bli klassfest är det tänkt.
vilket jag tycker ska bli riktigt roligt och trevligt att få träffa alla gamla klassisar!
men nu ska de sovas, imorgon står de idrott  schemat klockan 08.00.. inget jag ser fram emot. 
 
Puss och godnatt på er!


jo en sak till! imorgon kaaaanske min nya bloggdesign blir fixat av linnea min lilla ängel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0