STÄD/DUSCH

.. det är betydligt mer jobbigare att städa när man håller på att bli sjuk. Precis dammsugit och dammat lite smått, skönt att känna att man gjort någon nytta detta lov! tänkte även få en garderob fixat och rensad men får se hur de blir med de. känner mig tillräckligt duktig att jag lyckats gjort de jag nu gjort.. trots att jag måste snyta mig stup i kvarten och vila lite mellan varven. ikväll känner jag bara för att dra täcket över huvudet och kolla nån film och bara ha de sådär gött, men först ska jag hoppa in i duschen och njuta av mina 2 kings&queens mango produkter.. en showergel och en body butter. låter mycket lockande, Puss.

 


Kommentarer
Postat av: mamma

va skönt att du gör nåt nytti på lovet och inte bara tjatar. mammsen

2010-01-07 @ 20:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0