UPP ETT STEG TACK

Känns som mitt liv behöver en ganska rejäl spark just nu.


13 januari.. skoldagen rullade på sin vanliga väg, fick reda på att vi skulle ha ett litet test på ekvationer på fredag, och eftersom jag verkligen inte kan matte alls så vet jag inte hur de kommer att gå! bäst att plugga på lite imorgon, som jag borde göra till dom andra två kommande proven nästa vecka..
efter skolan tog jag och josefine oss en sväng till stan och senare blev de kvällsmat på coluseum:) mysigt verkligen. hemgång runt 7 då det blev att " plugga " lite matte och engelska. men nu ska jag sova och invänta
morgondagen som bjuds på en lång dag till kl 4 om jag inte minns fel. Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0