VILKEN SEG DAG

huvudet gör ont och jag är allmänt trött.. ingen toppen dag inte. har precis fixat klart det sista med naglarna och kikat på the hills, tog mig även en titt i matteboken.. men när jag slog upp första sidan insåg jag direkt att de absolut inte är någon mattedag. kvällen ser ut att bli lugn, ska snart stoppa i mig lite mat och senare ska mammsen och jag titta på johan falk och bara ha de sådär mysigt. ska väl passa på att njuta lite av de sista dagarna nu innan skolan sätter igång. morgondagen har inte några vidare planer.. ska se till att bli frisk en gång för alla! så kanske en sväng till stan och kroppen orkar. förövrigt vill jag att skolan ska ta slut så de kan bli sommar och allt de där som man längtar efter kan hända. neej nu måste jag äta, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0