DEN 12:TE JULI 2010

Varmt, så jäkla varmt!

Har precis slängt i mig lite mat och inväntar van veeteren ( de där gamla kriminalserierna som ingen annan än jag gillar ni vet) som börjar runt halv 10. helgen har inte varit något annat än perfekt! i fredags firade vi victoria som blev 18, lördagskvällen tillbringade vi hemma hos gustav där de bjöds på dans, alkohol och skratt. igår var de min "söndagsångestdag" men eveline och jag gjorde något åt den.. vi åt godis, chips och popcorn + sällskap av becca och de gjorde de hela bara bättre! nu tänkte jag städa upp lite här, kläderna börjar fylla upp mitt golv.. imorgon blir de jobb! puss&kram




slänger upp en bild på 2 lite lagom goa partytjejer

Kommentarer
Postat av: Lizette

hihi, love you<3

2010-08-09 @ 19:01:39
Postat av: Anonym

love you toooo<3

2010-08-09 @ 21:49:07
URL: http://aannaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0