TORSDAG DEN 15/7

Precis hemkommen från en regnig promenix, när jag kom innanför dörrn var ja verkligen genomblöt. idag har jag jobbat och gör sista dagen för veckan imorgon, sjukt va fort de går! nu ska jag städa upp lite och ikväll ska ja träffa eveline och sara, får se vad vi hittar på . ser ju ut att bli regn så en film är väl ett av de alternativen antar jaaaaa. jäkla regn hela tiden. imorgon eftermiddag åker ja upp till ön med familjen och stannar tills lördag. nu tänker väl de flesta: " en ö? va fasen menar kvinnan"? hon menar att de inte är inte någon ö med palmer och kokosnötter utan det är en skogsö, nästan som en sommarstuga fast på en ö! och jaa man ka ha en sån haha. ska bli ritkigt skönt att bara få komma bort till tystnaden faktiskt.. om ja nu lyckas fånga gammelgäddan så lovar jag att de blir en riktigt stor bild, annars blir de en hel del andra små mysiga bilder. PUSSSSSSS

bjur på lite bilder från gårdagen, min mobilkamera är dock inte världens bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0