15 MARS

Helgen är slut och det är dags att gå tillbaka till verkligheten.. surt men sant.
efter några om & men så tog jag, lizette, rebecca och evelina en sväng ut för att roa oss lite i den stora staden i lördags. emelie fyllde även år, hoppas du fick en bra födelsedag och grattis på dig<3 igår va det min "hatdag" - söndaaaaag. följde med på en tur till farmor och farfar för en god lunch och senare på kvällen tog jag o eveline oss en kvällspromenix och avslutade med solning. ingen tyska idag och de gjorde min dag otroligt bra! tänkte öppna matteboken och jobba ikapp de 17 sidor jag ligger efter i. så blir de när man väljer att bara sitta och glo runt på folk och inte göra ett piss på lektionerna.. tänkte även ta en kvällspromenad senare. ha en bra måndag, Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0