BRA HELG

fredagskvällen blev lugn och skön! på lördagen tittade eveline hem till mig en sväng för hårfärgning, nöjdnöjd. senare på kvällen drog jag och lizette oss ut en sväng, blev en lyckad kväll:) idag är de söndag och jag är trött, seg och allmänt depp för en ny jobbig vecka. satte mig med tyskan tidigare idag och skulle krångla med massa dativobjekt och sånt, slutade med att jag slängde lexikonet på golvet och kände hur tårarna började komma, så mycket verkligen avskyr jag tyska just nu känner jag.. nu har jag duchat, städat, ätit och tänkte kolla johan falk som börjar om sisådär 10 minuter! sen ser jag fram emot en god lång nattsömn. PUSS&KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0